Shop Mobile More Submit  Join Login
Help!!! My feet... by Yancis Help!!! My feet... by Yancis
:D
Add a Comment:
 
:iconart-by-anders:
Art-By-Anders Featured By Owner Jul 30, 2013  Professional Traditional Artist
Awesome! :D So cool!
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist Photographer
Awesome feet? Or cool feet??? :laughing:
Reply
:iconart-by-anders:
Art-By-Anders Featured By Owner Jul 31, 2013  Professional Traditional Artist
STIFF feet! They sure need a good massage! :O :D
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist Photographer
:iconyesyesyesplz:
Reply
:icondaxusx:
daxusx Featured By Owner Jan 12, 2013
in what country of the workd there a feet contruction like that?
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Photographer
In Latvia, Dax, in Latvia... ;)
Reply
:icondaxusx:
daxusx Featured By Owner Jan 12, 2013
you know the person who did the sculpture?
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Photographer
:no: ...I only remember it was in the park of museum dedicated to Baron Munchausen... [link] ;)
Reply
:icondaxusx:
daxusx Featured By Owner Jan 30, 2013
:iconallmyloveplz:
Reply
:iconcameranut:
cameranut Featured By Owner Dec 17, 2012
BIGFOOT REALLY EXISTS! The wife always gives the husband gentle persuasion when he needs it , via a swift kick in the ass . Sincerely CameraNut
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Dec 18, 2012  Hobbyist Photographer
:lmao:
Reply
:iconelbosco79:
ELBOSCO79 Featured By Owner Oct 19, 2012
Hahaha, too funny. :)
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist Photographer
;)
Reply
:iconlucineia:
Lucineia Featured By Owner Sep 9, 2012
ahahahahahaha you guys are both crazy ....
Life in Terabithia is never boring ....:lmao:
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 9, 2012  Hobbyist Photographer
:iconyesyesyesplz:
Reply
:iconpridescrossing:
PridesCrossing Featured By Owner Sep 4, 2012
:giggle:Fun photo!
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist Photographer
Something like that! :D
Reply
:iconteaphotography:
TeaPhotography Featured By Owner Sep 2, 2012  Professional General Artist
SO cute!! :lol:
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 2, 2012  Hobbyist Photographer
Tnx TeA!!! :iconiluvyou:
Reply
:iconymntle-aleoni:
Ymntle-Aleoni Featured By Owner Sep 1, 2012  Professional Photographer
Hahaha, oh no I hate it when you get wooden feet out of nowhere!

Very funny photo, and well taken to!
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Photographer
:D :bow: :D
Reply
:iconcandysamuels:
candysamuels Featured By Owner Sep 1, 2012  Student Traditional Artist
lol too funny
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Photographer
:lol:
Reply
:iconarisnowman:
AriSnowMan Featured By Owner Sep 1, 2012
oh, now you don't need any high heels! :D :XD:
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Photographer
:nod::nod::nod:
Reply
:iconkyghost:
KYghost Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
Real problem would be getting some shoes :lol:
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Photographer
Why shoes if ya have a boats on Ur legs! :rofl:
Reply
:iconkyghost:
KYghost Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist General Artist
:lmao:
Reply
:iconmiss-tbones:
Miss-Tbones Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Photographer
Haha! This is :iconawesome-plz::clap::lol:
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Photographer
:bow::bow::bow:
Reply
:iconmiss-tbones:
Miss-Tbones Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Photographer
:iconwelcomeplztoo::aww::heart:
Reply
:iconchandiandloha:
ChandiAndLoha Featured By Owner Aug 31, 2012  Student Traditional Artist
that is so cool! hahaha...
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Photographer
:tighthug:
Reply
:iconfloodofcolors:
FloodOfColors Featured By Owner Aug 31, 2012
:iconwowplz:Oh..., oh my... Santa...
The strange occurrence which attacks you...
But..., don't worry, dear.:huggle:
:nod:Your husband is a very dexterous person.
If it is him, it will be easy to make your sabot(wooden shoes) and shoebox.;)
But..., however..., there is only one problem...:no:
...It's the jeans that can take off!!!:rofl:
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Photographer
Indeed, she can't take them over her feet... :O ... but maybe she can take the jeans over her head? ;)
Reply
:iconfloodofcolors:
FloodOfColors Featured By Owner Sep 1, 2012
:oUmm... if the method is asked, she will tell me...?
...Or "top secret"?;)
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Photographer
She would tell this top secret to ya but there is one little problem: Santa knows only Latvian and no one word in Japanese... And vice versa with U!!! ;)
Reply
:iconfloodofcolors:
FloodOfColors Featured By Owner Sep 8, 2012
:giggle:Ahahaha!!=D Thank you for the information about her.
I am the information from you and have a favorable impression in her much more!:huggle:
You know, Janis.;)
If we talk by a mutual native language, we will not be able to understand at all...
However, pronouncing from a mouth is not only "language."
In us, it is talking by drawing a body language and a picture (probably it resembles doodle under telephone call!=D),
and will obtain the clue to a mutual understanding!:squee:
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 10, 2012  Hobbyist Photographer
Yup, a body "language" between two women are the most welcome. We call it- lesbians... :rofl:
Reply
:iconfloodofcolors:
FloodOfColors Featured By Owner Sep 11, 2012
:iconowomadplz:... Janis..., :no:I am very mortifying now...
I should have written it as "gesture".
After I clicked "Add comment", I realized that selection of the words is a bad miss, and repented of it very much.
Because;), it is since I knew this [song] well!!!:rofl::rofl::rofl:
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Photographer
'k Tomo, don't bother- it was a some kind of joke!!! :D
Reply
(1 Reply)
:iconsouhkman:
SouHkman Featured By Owner Aug 31, 2012
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Photographer
:iconmanhugplz:
Reply
:iconkatyrbee:
Katyrbee Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
haha wow, love it!
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Photographer
Tnx Katie! :D
Reply
:iconkatyrbee:
Katyrbee Featured By Owner Sep 3, 2012  Hobbyist General Artist
ur welcome :)
Reply
:iconfulchan:
fulchan Featured By Owner Aug 31, 2012  Student Artist
i love this
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Photographer
:love:
Reply
:iconpoorartman:
Poorartman Featured By Owner Aug 31, 2012  Professional General Artist
cool shot :D
Reply
:iconyancis:
Yancis Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Photographer
Tnx Alex!!! :D
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo

Featured in Collections

Favourites.. by terrarosa




Details

Submitted on
August 31, 2012
Image Size
4.1 MB
Resolution
4608×3456
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,220
Favourites
74 (who?)
Comments
106

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×